Klachten
Hoe dien ik een klacht in?
Klacht?
Bij TheorieLoket.nl doen we ons uiterste best om iedereen op een zo goed mogelijke manier te helpen. Helaas kan het voorkomen dat jij dat gevoel niet hebt gehad. Dan gaan we er samen voor zorgen dat dit wordt opgelost. Aangezien wij de tevredenheid van onze klanten belangrijk vinden hebben wij een klachtenprocedure. Vul het formulier hiernaast in.
HOE DIEN IK MIJN KLACHT IN?
U kunt u klachten op verschillende manieren indien bij ons.
Mailen: naar info@TheorieLoket.nl met het onderwerp klacht. Vermeldt in de klacht uw voornaam en achternaam of neem contact op via ons contactformulier
Bellen : We zijn bereikbaar van 09:00 uur tot 18:00 uur op werkdagen. Zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur.
Appen : Je kunt natuurlijk ook appen. Klik op de whatsapp symbool en wij staan je graag ter woord.
Brieven: We accepteren de brieven met onderwerp klacht op het volgende adres.
Waarderweg 19
2031 BN, Haarlem
HOE LANG DUURT HET VOORDAT ER MET MIJ CONTACT WORDT OPGENOMEN?
Alle klachten zullen binnen 48 uur (op werkdagen) in behandeling worden genomen en binnen 4 weken afgehandeld zijn. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen dan geven we dit op tijd aan. Brieven die een langere verwerkingstijd vragen, worden uiterlijk binnen een termijn van 8 weken opgelost.
IK KOM ER NIET UIT MET DE KLANTENSERVICE. WAT NU?
Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van RHboekhouding. Het oordeel van de Boekhoudkantoor/ Niwo mediator is bindend en eventuele consequenties worden door TheorieLoket.nl zo spoedig mogelijk afgehandeld.
HOE WORDT ER MET MIJN INFORMATIE OMGEGAAN?
Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en niet met derden gedeeld. Uw klacht wordt maximaal voor 1 jaar door ons bewaard en kan worden gebruikt voor interne training.